Candela Bisericii arde pentru toţi!



joi, 5 septembrie 2013

Aruncă ţigara!





Odată, la coliba părintelui Paisie, din Sfântul Munte Athos a venit un creştin din Germania a cărui fiică începuse să paralizeze. Medicii nu mai puteau să facă mare lucru. Sărmanul, era în mare deznădejde, iar Părintele i-a spus:
- Fă şi tu o jertfă, pentru sănătatea copilului tău. Să faci metanii, nu poţi; să te rogi, nu poţi… Hai să zicem că nu, dar ia spune-mi, câte pachete de ţigări fumezi pe zi?
- Patru şi jumătate, răspunse creştinul.
- Să fumezi numai un pachet, iar banii ce i-ai fi dat pe celelalte ţigări să-i dai vreunui sărac!
- Părinte, mai întâi să se facă copilul meu bine şi apoi voi lăsa fumatul!
- Ei, atunci nu va avea niciun rost. Acum trebuie să-l laşi. Aruncă ţigara! Nu-ţi iubeşti copilul?, îl întrebă Părintele.
- Eu să nu-mi iubesc copilul?... Îmi dau şi viaţa pentru el!, zicea acela.
- Eu nu-ţi cer să-ţi dai viaţa, ci să renunţi la ţigară!, îi spuse iar Părintele Paisie.
- Ei bine, asta eu nu o fac. Nu pot!
Şi pentru că nu a făcut jertfa aceasta, fiica lui a paralizat şi mai mult. Apoi văzând că fata se prăpădeşte de tot, a renunţat la fumat şi a devenit chiar luptător împotriva fumatului.
Apoi văzând şi Dumnezeu schimbarea obiceiurilor proaste ale tatălui, a ridicat-o pe fetiţa lui din boală, aceasta făcându-se deplin sănătoasă.
Sursa: Nestemate duhovniceşti, Vol. I, Cristian şi Claudia Şerban

Niciun comentariu:

Legaturii Ortodoxe

  1. MITROPOLII, ARHIEPISCOPII, EPISCOPII ROMÂNEŞTI
  2. BISERICI, MĂNĂSTIRI, PAROHII ROMÂNEŞTI
  3. SITE-URI ALE ALTOR BISERICI ORTODOXE
  4. PAGINI PERSONALE
  5. PAGINI DIVERSE
  6. ALTELE