Candela Bisericii arde pentru toţi!



luni, 26 noiembrie 2012

Lucrarea fata de cei rai



L-au cercetat odata trei batrani pe avva Ahila, si unul din ei avea nume rau. Unul din batrani a spus:

- Avvo, fa-mi o mreaja.

- Nu-ti fac.

Iar celalalt a spus:

- Fa bunatate, ca sa avem amintire de la tine in manastire.

- N-am vreme.

I-a spus si celalalt cu nume rau:

- Fa-mi mie o mreaja, sa am ceva din mainile tale, avvo.

Iar el raspunse repede:

- Tie iti fac.

Iar cei doi batrani ii zisera luandu-l deoparte:

- Cum de noi te-am rugat, si n-ai vrut sa ne faci, iar lui i-ai spus "tie iti fac"?

- V-am spus ca nu va fac, si nu v-ati mahnit, fiindca n-am ragaz. Daca lui nu-i fac, o sa spuna "nu-mi face batranul, fiindca a auzit de pacatele mele". De aceea i-am trezit sufletul, ca nu cumva sa-l soarba jalea.

Niciun comentariu:

Legaturii Ortodoxe

  1. MITROPOLII, ARHIEPISCOPII, EPISCOPII ROMÂNEŞTI
  2. BISERICI, MĂNĂSTIRI, PAROHII ROMÂNEŞTI
  3. SITE-URI ALE ALTOR BISERICI ORTODOXE
  4. PAGINI PERSONALE
  5. PAGINI DIVERSE
  6. ALTELE