Candela Bisericii arde pentru toţi!



luni, 2 iulie 2012

Iubirea aproapelui



"La Melbourne, am mers odata sa-l vizitez pe un batran a carui existenta era ignorata de toti. Camera sa era murdara si intr-o mare dezordine. Am dat s-o curat, dar el s-a opus, zicandu-mi: «Las-o asa, sta bine si asa!». Fara a insista prea mult, intr-un final, m-a lasat sa fac ordine. In camera se afla si un candelabru magnific, acoperit de praf. «De ce nu-l aprinzi?», l-am intrebat eu. «La ce l-as mai aprinde, daca si asa nu mai vine nimeni sa ma vada?», mi-a raspuns, «eu nu am nevoie de el». Atunci i-am zis: «Daca surorile de caritate ar veni sa te vada, l-ai aprinde?». «Daca as putea sa aud macar un glas de om in casa asta, l-as aprinde». Dupa cateva zile, am primit de la el acest scurt mesaj: «Spuneti-i amicei mele ca acel candelabru pe care l-a aprins in viata mea continua sa lumineze»." (Maica Tereza de Calcutta)

Niciun comentariu:

Legaturii Ortodoxe

  1. MITROPOLII, ARHIEPISCOPII, EPISCOPII ROMÂNEŞTI
  2. BISERICI, MĂNĂSTIRI, PAROHII ROMÂNEŞTI
  3. SITE-URI ALE ALTOR BISERICI ORTODOXE
  4. PAGINI PERSONALE
  5. PAGINI DIVERSE
  6. ALTELE