Candela Bisericii arde pentru toţi!



marți, 24 iulie 2012

Fratele de jos si fratele de sus



Un staret a venit la un parinte din muntele Raith si i-a zis:

- Avvo, cand trimit undeva pe fratele care este cu mine la slujba, ma necajesc si mai aprig atunci cand zaboveste.

Parintele i-a grait:

- Eu, cand il trimit pe slujitorul meu pentru vreo trebuinta stau aproape de usa si privesc, iar cand mie imi zice gandul "Oare cand va veni fratele?", zic si eu gandului "Apoi de va apuca inainte alt frate a veni sa mai ia catre Domnul, adica ingerul, ce voi face?". Si asa sed in toate zilele cautand la usa, ingrijindu-ma si plangandu-mi pacatele si zic: Oare care frate apuca inainte si vine, cel de jos sau cel de sus?

Auzind aceste cuvinte, staretul s-a umilit, s-a dus si de atunci inainte tinea lucrarea acelui parinte.

Niciun comentariu:

Legaturii Ortodoxe

  1. MITROPOLII, ARHIEPISCOPII, EPISCOPII ROMÂNEŞTI
  2. BISERICI, MĂNĂSTIRI, PAROHII ROMÂNEŞTI
  3. SITE-URI ALE ALTOR BISERICI ORTODOXE
  4. PAGINI PERSONALE
  5. PAGINI DIVERSE
  6. ALTELE