Candela Bisericii arde pentru toţi!



duminică, 30 octombrie 2011

Ascultarea

Avva Pistos a povestit: "Avva Or si avva Athre nu erau din aceeasi regiune, dar s-au impacat de minune pana la iesirea din trup. Avva Athre era foarte ascultator, iar avva Or, din cale afara de smerit. Am petrecut cateva zile cu ei, ca sa-i iscodesc, si am vazut o minune pe care a facut-o avva Athre. Cineva le-a adus putin peste si avva Athre a vrut sa i-l pregateasca batranului. A luat cutitul ca sa-l curete, dar tocmai atunci l-a strigat avva Or. El a lasat cutitul in peste si n-a mai curatit, iar eu am ramas uimit de marea lui ascultare, fiindca n-a spus: «Mai asteapta un pic, pana curat pestele». L-am intrebat: «Cum ai dobandit o asemenea ascultare?». El mi-a zis: «Nu eu sint ascultator, ci batranul». Apoi m-a luat si mi-a zis: «Vino sa-i vezi ascultarea». A fript pestele, arzandu-l anume, si i l-a dus batranului. Acesta a mancat fara sa zica nimic. Si cand l-a intrebat: «E bun pestele, avva?», el a raspuns: «Foarte bun». Apoi i-a adus si putin gatit cum trebuie, zicandu-i: «Pe acesta l-am ars, avva», iar batranul i-a raspuns: «Da, l-ai ars un pic». Atunci avva Athre mi-a zis: «Vezi cat de ascultator este?». Am plecat de la ei straduindu-ma din rasputeri sa fac ce-am vazut".

Niciun comentariu:

Legaturii Ortodoxe

  1. MITROPOLII, ARHIEPISCOPII, EPISCOPII ROMÂNEŞTI
  2. BISERICI, MĂNĂSTIRI, PAROHII ROMÂNEŞTI
  3. SITE-URI ALE ALTOR BISERICI ORTODOXE
  4. PAGINI PERSONALE
  5. PAGINI DIVERSE
  6. ALTELE