Candela Bisericii arde pentru toţi!



duminică, 24 iulie 2011

Rugaciuni pentru copii

Maica Preacurata te rugam frumos
Roaga-Te indata domnului Hristos
Sa ne daruiasca ajutorul sau
Si sa ne fereasca de tot ce e rau!

Amin!


Ne iubeste Dumnezeu


Razvan plange si sopteste:
-Nimeni nu ma mai iubeste!

-Nu plange copilul meu,
Te iubeste Dumnezeu!
E-o iubire cum nu-i alta
De curata si inalta.
El ti-e Tata sus, in cer.
Te inchini la El si-i ceri
Tot ce crezi ca iti lipseste…

Si Isus te mai iubeste.
El a patimit, stii bine,
Pentru mine, pentru tine.
Cand necazurile dor,
Tu sa-l chemi in ajutor.

-Puiul mamei, sa iei seama:
Tot in cer mai ai si-o mama,
Maica Domnului, curata,
In lumina imbracata.
E o maica-atat de buna!

-Hai, Razvane, impreuna,
In genunchi sa ne-aplecam,
Sa-nvatam sa ne rugam!

Doamne, Doamne, ce minune!


Doamne, Doamne ce minune
Vine catre mine
Ingerasii lin coboara,
Ce frumos, in prag de seara!
Copilas, Domnul Isus,
Pe-o raza vine de sus.
Fiu al Tatalui Ceresc,
Doamne, Doamne-Ti multumesc!
In minunea ce ne vine,
Ne-ai trimis mare minune,
Cea mai mare pe pamant,
Pa Iisus, pe Domnul Sfant!

Doamne asculta-mi rugaciunea


Doamne asculta-mi rugaciunea
Potopita de suspine
Si strigarea gurii mele ,
Sa ajunga pana la tine.
Fata ta sa n-o-ntorci Doamne
De la mine cand te chem,
Doamne asculta-mi rugaciunea
Cand eu plang, suspin si gem.
Doamne si ma scapa de vrasmasi
Sufletul cand mi l-oi da,
Sa-l primesti in seama ta.

Amin!

Niciun comentariu:

Legaturii Ortodoxe

  1. MITROPOLII, ARHIEPISCOPII, EPISCOPII ROMÂNEŞTI
  2. BISERICI, MĂNĂSTIRI, PAROHII ROMÂNEŞTI
  3. SITE-URI ALE ALTOR BISERICI ORTODOXE
  4. PAGINI PERSONALE
  5. PAGINI DIVERSE
  6. ALTELE