Candela Bisericii arde pentru toţi!



duminică, 24 iulie 2011

Regret



Am fost candva si eu ca tine, cand Diavolul ma tinea strans,
Din ghiarele lui blestemate nu ma lasa, eram de plans,
El ma tragea-n a sa mocirla, sa ma scufunde tot mai mult,
Mi-a pus pe ochi un val de moarte ca viata s-o traiesc in vant.Din vesnicii o mana blanda cand valul mi l-a tras usor,
Cand am vazut ca e strapunsa ca sa-mi dea mie ajutor,
Cand am aflat ca ma salvase cu pretul vietii Lui divine,
C-a suferit atat pe cruce, ca a murit si pentru mine…In planset pentru viata toata cat am trait-o in zadar,
Mi-am tot cait nemernicia si-am hotarat, cat mai e har,
Pe calea-ngusta sa ma poarte toti pasii, inspre Tatal meu,
Oricat ar fi de dureros si oricat mi-ar fi de greu.
Nu merita nimic in lumea de ne-mpliniri si -amaraciuni
Cand vezi ca toate sunt nimicuri si toate sunt desertaciuni.
Nu merita sa-ti faci lucrarea pe paie, trestie si fan,
Ci casa sa-ti zidesti pe-o stanca si pe Hristos sa-L ai stapan.

I.H.

Niciun comentariu:

Legaturii Ortodoxe

  1. MITROPOLII, ARHIEPISCOPII, EPISCOPII ROMÂNEŞTI
  2. BISERICI, MĂNĂSTIRI, PAROHII ROMÂNEŞTI
  3. SITE-URI ALE ALTOR BISERICI ORTODOXE
  4. PAGINI PERSONALE
  5. PAGINI DIVERSE
  6. ALTELE