Candela Bisericii arde pentru toţi!



joi, 23 iunie 2011

Rugaciune


Rugaciune pentru sanatatea tatalui


Milostive Dumnezeu,
Tatal meu munceste greu,
Sa ne-aduca-n casa paine
Sa putem trai si maine,

Da-i puteri si sanatate,
Dumnezeule-ndurate,
Ca s-avem pe masa-n fata
Painea Ta ce ne da viata!

Intovarasindu-i pasul
Fa-mi-l vesel in tot ceasul,
Sa nu stie niciodat’
De suspine sau oftat!

Fii cu el, mereu, mereu,
Milostive Dumnezeu,
Caci si eu voi fi cu Tine,
Cautand sa fac doar bine:

Mi-ai dat inima in piept
Sa-l iubesc si sa-l respect,
Tine-l, Doamne Dumnezeu,
Sanatos pe tatal meu!


Rugaciune


Doamne, eu Te rog frumos,
Ca esti Iubitor si Bun,
Sa fiu, Doamne, sanatos
Si sa merg pe al Tau drum!

Ma fereste, Bun Parinte,
Si de rele, si de boala,
Ajuta-mi sa fiu cuminte
Si acasa, si la scoala!

Sa ma straduiesc mereu,
Sa ma port cum se cuvine
Si s-aduc in jurul meu
Bucurie, nu suspine!

Doamne, Doamne, Bun Parinte,
Eu acum Iti multumesc
Si Te rog mereu fierbinte
Sa ma ierti cand mai gresesc!

Si atat Te mai rog eu:
Pe parinti, surori si frati
Sa-i ajuti, Doamne, mereu
Si sa fim apropiati!
Amin!

Ingerasul


Inger, ingerasul meu,
Ce mi te-a dat Dumnezeu,
Totdeauna fii cu mine
Si ma-nvata sa fac bine!

Eu sunt mic - tu fa-ma mare;
Eu sunt slab - tu fa-ma tare;
In tot locul ma-nsoteste
Si de rele ma fereste!

Doamne, ingerasul Tau
Fie pazitorul meu
Sa ma apere mereu
De ispita celui rau!

Doamne, ingerul ce-mi dai
M-ajute s-ajung in rai:
Mantuirea s-o primesc
Langa Tine, Domn Ceresc!

Amin!

Doamne, cu lumina Ta risipeste intunericul noptilor mele din gand

si vindeca-mi rana iubirii sangerande fara sfarsit
saruta-ma , Doamne, cu sarutarea Ta dumnezeiasca
ca sa simt iarasi gustul sarat si fierbinte al lacrimilor mele
si sa cresc iarasi om din cuvantul rodind albe primaveri de viata
Doamne, cu lumina Ta sa ma vindeci iara si iara, pana cand
voi deveni amintirea unei clipe de roua.

Traian Calistru

Niciun comentariu:

Legaturii Ortodoxe

  1. MITROPOLII, ARHIEPISCOPII, EPISCOPII ROMÂNEŞTI
  2. BISERICI, MĂNĂSTIRI, PAROHII ROMÂNEŞTI
  3. SITE-URI ALE ALTOR BISERICI ORTODOXE
  4. PAGINI PERSONALE
  5. PAGINI DIVERSE
  6. ALTELE