Candela Bisericii arde pentru toţi!



joi, 23 iunie 2011

Nadejde

Ma simt atat de trista si dezamagita
Acum ca palma vietii iar am luat
Dar cu tarie si demnitate a fost primita,
Al meu obraz s-a inrosit, n-a sangerat.

Si totusi o durere slaba, cat de mica
In suflet a patruns, adanc s-a cuibarit
Si stins din suflet o soapta imi explica
Cum inca o data in viata am suferit.

Toate vin si trec prin viata noastra
Ca frunzele intr-un rau involburat,
Le vezi pentru o clipa dezordonate-n valuri
Si-n urmatoarea clipa nu mai sunt, s-au afundat.

Dar am nadejde-n Tine, caci Tu esti Tatal meu,
Stiu ca ma iubesti, Te simt aici cand este greu,
Cad dar ma ridic, zambesc si-ncep sa cant
Aducandu-Ti slava, caci Tu esti Domnul Sfant.

Niciun comentariu:

Legaturii Ortodoxe

  1. MITROPOLII, ARHIEPISCOPII, EPISCOPII ROMÂNEŞTI
  2. BISERICI, MĂNĂSTIRI, PAROHII ROMÂNEŞTI
  3. SITE-URI ALE ALTOR BISERICI ORTODOXE
  4. PAGINI PERSONALE
  5. PAGINI DIVERSE
  6. ALTELE