Candela Bisericii arde pentru toţi!



joi, 5 mai 2011

Lacrimi revelatoare

Acum Doamne iti voi spune
Ce stii deja ca e in mine.
Candva fugeam de lacrimi,de durere,
Acum le-astept cu nerabdare.

Cand lacrimile lipsesc
Ma ingrijorez
Si- as vrea sa plang
Caci nu mai pot sa plang.

Pielea mea cu solzi de sarpe
Se inmoaie si imi cade
Cand o ud cu lacrimi calde.
Lacrimi vars pentru fapte,ganduri desarte.

Era un timp cand ma rugam sa nu mai plang
Acum imi vine sa strig de bucurie cand lacrimi curg.
Ma intorc cu fata la Tine si Iti vorbesc plecand capul
Il plec pana la pamant,caci il apasa pacatul.

Privesc cerul si toate ale Tale
Ma minunez de tot ce-mi iese in cale:
De pasari,nori si animale,
De oameni puri cu firi calme,
Ingeri in cer plang
Si asa lacrimile si la mine ajung.

Durerea este adusa de un ghimpe
Si il binecuvantez ca a intrat in mine.

Caci daca nu era el,
De ce mai plangeam eu?
Ghimpele-i iubirea oarba
Domnul doar poate sa-l scoata.

Cand suvoi de lacrimi siroieste
Inima cu Dumnezeu vorbeste!

Ana-Maria Lupu

Niciun comentariu:

Legaturii Ortodoxe

  1. MITROPOLII, ARHIEPISCOPII, EPISCOPII ROMÂNEŞTI
  2. BISERICI, MĂNĂSTIRI, PAROHII ROMÂNEŞTI
  3. SITE-URI ALE ALTOR BISERICI ORTODOXE
  4. PAGINI PERSONALE
  5. PAGINI DIVERSE
  6. ALTELE